smer, fakt jestem z wami od niedawna, poznał bym z chęcią ludzi z tego forum, ale niestety w piątek jestem w pracy do 17.00
Tak to już bywa, że nie zawsze nam pasuje... Ale tak jak mówi Bzyq możesz się zjawić o 19 lub nawet 20 , czy 21. Żaden problem. Nikt nie prowadzi listy obecności
Zamieszczone przez makog
i dlatego moje pytanie o zmianę terminu
I właśnie dlatego terminy i miejsca spotów są sztywne, bo trudno sobie wyobrazić, że kilkadziesiąt osób nagle musi zmieniać plany łikendowe, zmiany w pracy itp, bo nagle niespodziewanie zmienił się termin spota...
Nie łam się, prosto po pracce hot-doga w paszczę i wio na spota! :diabelski_usmiech
:arrow: Rkb
Do exela wróciłeś ale problem pozostał .Jaka masz wersję vag coma że takie siano robi - bo to plik orginalny wygenerowany vagiem.Pomimo szczerych chęci ale ciężko czegokolwiek sie tam dopatrzeć. Zobacz sobie kilka postów w tył jak wygląda wygenerowany pliczek z 409-1
Własnie w jednej wersji excela otwiera mi sie ładnie w drugiej (nowszej) jest kaszana. Z forum A4 kolesiowi napisali ze zapieczone kierowniczki.. a nawet dosadniej "przeładowanie jak ch**j "
bez wyciagania turbulum sie nie obedzie. Dodatkowo zrobilismy test statyczny (taki gdzie podnosza i obnizaja sie same obroty i migaja swiece żarowe).... nie wypadły dobrze i było słychac jakby karetka w oddali jechała.
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
do excela sie nie wkleja tylko trzeba przekonwertować plik csv na xls.
w google wpisac converter csv to xls i pobrać program. Przekonwertować, zapisać jako xls i zrobic zrzuty ekranu.
wsadzasz raczke za silnik (od strony pasazera) i szperasz. Jak wymacasz turbo to od strony kola bedziesz mial te sztangietke. idzie ona w dol do mieszka, a do mieszka jest podpiety wezyk (podcisnieniowy). Pisze to bo za pierwszym razem nie jest latwo zlokalizowac.. ja pomoglem sobie lusterkiem
Wg mnie kierowniczki zapieczone, albo mieszek dziabniety, N75 sprawdzilbym na koncu.
Zobacz czy zapalajac silnik sciaga te sztangitke.
a tak z innej beczki jak sprawdzić te zaworki tak na chłopski rozum ? Zaciągałem przez nie powietrze i idzie czy to normalny stan bez podawania napięcia. Sprawdzałem w swojej sposobem z mojego postu ale nie wiem czy to poprawna praca ?
Komentarz